Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Skriv indlæg

Til forum forside
Svar

Indlæg:
Stopforum forbeholder sig ret til at fjerne, redigere eller censurere indlæg, ord og sætninger på Stopforum.
Læs regler og betingelser for Stopforum.

Skriv JA nedenfor for at acceptere:
  Gem Cancel

Sidste indlæg i tråden:

Sidste 10 Indlæg (Med det nyeste først)
Gæst Skrevet: 14. oktober 2019 11:07:24(UTC)
 
Det er nu 10 dage siden jeg stoppede med at ryge. Jeg er 32 nu og jeg røg siden jeg var 20 og jeg anser mig selv som værende “chainsmoker”.
På det seneste fik jeg flere og flere migræneanfald og lægen kunne ikke identificere årsagen til de mange og relativ stærke migræne jeg oplevede. Den dårlige ånde, den voldsdomme hoste, de mange penge som fløj af sted, når jeg havde brug for smøger, de ofte oplevede migræner - er årsagerne til at jeg har for 10 dage siden besluttede mig til at stoppe mer at ryge.
De første 3-4 dage var svære men efterfølgende blev nemmere og nemmere at leve uden cigaretter. Selfølgelig savner jeg en snak og en cigaret, selfølgelig savner jeg cigaretterne når jeg får noget at drikke når jeg mødes med venerne, selfølgelig er det svært at lade være når de fleste omkring dig er rygere - men de forsvindende symptomer samt de mange penge jeg har sparet i 10 dage (315 kr) er min bedste motivation for at glemme alt om rygning.
Ikke at tale om det betydelige højere niveau af overskud jeg har på det seneste.
Oh ja... min kæreste som næsten hver dag har sagt til mig at jeg har dårlig ånde, har på seneste lagt mærke til at min dårlige ånde er væk - nu er min selvværdsfølelse stærkere end nogensinde og jeg kan tale med folk uden at blive flov over det slemme ånde.
Det er nu blevet meget klart for mig - aldrig cigaretter! Man kan have det godt og man kan have det sjovt uden dem! Man skal bare genopdage det livstil man havde uden cigaretter.

Håber min historie hjælper dem, der gerne vil stoppe med at ryge. Det vigtigste er at man holder fast i det og at man lægger mærke til de mange gode ting der sker ved dit helbred og ved din pung.

Vh/Danut