Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Nikotin plaster

Hej. Jeg er gået i gang for anden gang med plaster, sidst for 4 uger siden ca. Grunden til at jeg stoppede er fordi jeg ikke kan tåle det på min hud, det klør os svider. Jeg skifter sted hver dag skiftevis arme og ryg. Jeg er så fortvivlet, for det er det eneste produkt der fungere for mig, de andre midler er ikke relevant. Hvad hulen kan jeg gøre, kan jeg smøre noget på inden, eller prøve at sætte det på et andet sted, hvor det har samme virkning?? Nogen andre der har samme udfordring???

M

Guest
Gæst

Sv: Nikotin plaster

Hej jeg har også nikotin plaster på . Jeg kan heller ikke tåle dem . Har fundet ud af at hvis jeg sætter dem nederst på mine ben sker der ikke noget . Det begynder ikke og klø.

Mullebær
Mullebær

Sv: Nikotin plaster

Har du tænkt på, at dine abstinenser forsvinder i løbet af 10-15 minutter, så det er kun et spørgsmål om, at finde på noget eller have ændret sine vaner efter rygestop, så man kan holde de 10-15 minutter ud. Jeg har prøvet at stoppe flere gange, men det her har virkelig været en god med at gøre det på, det har været sundt for mig, og jeg har været røgfri nu i 1/2 år.

Guest
Gæst

Sv: Nikotin plaster

Hej. Jeg tåler kun “den grønne pakke med rød trekant”, og der får jeg ingen hudproblemer og ingen kløe......men da det er 25 mg, klipper jeg det over til halv størrelse, så det svarer lidt til 12 1/2 mg, sætter det på det øverste af min arm, næsten ved skulderen, hvor huden er fast, og har da til det dobbelte antal dage.... og det varer 14-16 timer, før jeg igen får en fornemmelse af at mangle noget... vi er helt individuelle i vores rygestop, og vi må eksperimentere os frem til det, vi kan tåle. Vitsen er, at vi klarer at stoppe med cigaretterne. Og nogen af os har brug for nikotinen som stabilisator....

Hurtig svar Vis hurtig svar