Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
LWO
LWO

Min tran føles som ude af kontrol

Hej allesammen
Jeg prøver at aflede mig selv og min ekstreme rygetrang, derfor dette indlæg.
Jeg har forsøgt rygestop virkelig mange gange og har prøvet alle midler. -Jeg tror så at jeg også skal have bekæmpet det følelsesmæssige-, jeg bliver misundelig på alle rygere, fordi jeg selv har lyst.
Jeg plejer at bruge plastre i rygestop, men denne gang er jeg blevet dårlig af dem, så jeg er på en næsten kold tyrker, jeg suger lidt i en nikotin pind fra apoteket.
Jeg er på dag fem, snart 6 og igår og idag har indtil videre virkelig været en udfordring, med meget lidt søvn, rastløshed jeg kan mærke min krop hungrer fysisk.
Men jeg prøver at holde fokus, selvom min hjerne synes det ville være ok, med bare 1 smøg, -det er en fælde- den har jeg luret nu og jeg vil gerne klare den og ikke gøre som alle de gange jeg mislykkedes.
Tak fordi jeg kan læsse af, bare lidt desperat (har hjulpet lidt nu)

Guest
Gæst

Sv: Min tran føles som ude af kontrol

Ja, det er meget svært at være alene om det- Har du prøvet et rygestop-kursus? Der taler alle om og deler deres besværligheder? Det hjælper at have nogen at dele det med. Jeg er selv på en kold tyrker alene og bider i en nikotin-pind fra apoteket. Har nu tilmeldt mig et rygestop-kursus igen, for at få opbakning og afklaring af netop, de psykiske og fysiske virkninger af lang tids rygning. Det er bare ikke let, mere.

Guest
Gæst

Sv: Min tran føles som ude af kontrol

Håber for dig at du er kommet røgfri ud på den anden siden.
Men et rygestop handler i høj grad om at ændre på vaner, for de fysiske abstinenser skal nok forsvinde når din krop ikke længere udsættes for nikotin og alle giftstofferne i tobak.
Så når det er rigtig svært med det jeg kalder anfald, et du nød til at foretage dig noget andet. Og tro mig, det kan lade sig gøre
Jeg har selv været der og ved hvor hårdt det er, men jeg har været helt røgfri i 8 mdr.

Guest
Gæst

Sv: Min tran føles som ude af kontrol

Du ER så sej. Den første uge er sværest, og du vil ikke gå igennem det samme igen, vel? Har du i øvrigt klare den?

Guest
Gæst

Sv: Min tran føles som ude af kontrol

Hej er også igang med rygestop ,mødte den mest perfekte og søde pige som gerne så mig som ikke ryger,har igennem mange år gerne ville stoppe med det men manglede lige den rette grund
Har røget mellem 20 og 25 om dagen i de sidste 30 år
Har taget en kold tyrker og ikke brugt nogen form for nikotin ,må siges der var meget lang tid uden søvn ca 3 uger, og nu har jeg været røgfri i 4 uger og kroppen har nu gjort mig opmærksom på at jeg er i søvnunderskud ,og jeg har sygemeldt mig på anden dag nu for og se om jeg kan få rettet op på dette søvn
Trangen til smøger er heldigvis meget lille ,tror evt en lille forelskelse har hjulpet meget på trangen og at man ikke har lyst til dem.
Alle jer som stopper er bare for seje

Hurtig svar Vis hurtig svar