Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Dyrmose
Dyrmose

E-cigaretter

Jeg har røget i godt 28 år siden jeg var 14,men et nu stoppet takket være E-cigaret er. Jeg startede med at kø øve et startet, som dog langt fra var så godt som det, udstyr man kan købe i dag.

Da jeg besluttede at jeg skulle stoppe med at ryge, gik jeg meget stille med dørene jeg havde så mange mislykkede rygestop bag mig så jeg jeg havde ikke ret stor tillid til at det skulle lykkes denne gang.

Da jeg fik mit startkit med posten havde jeg lige taget hul på en pakke cigaretter, jeg modtog pakken med startsættet på en mandag og som sagt havde jeg lige taget hul på en pakke cigaretter inden posten kom med min pakke med et startsæt med 2 batteriet og 2 tanke.

Den sidste pakke cigaretter kom til at vare 5 dage før end jeg fik røget den sidste cigaret, jeg har haft rigtigt nemt ved at stoppe med at ryge takket være min E-cigaret, jeg har prøvet alt andet uden held, men med min e-cigaret var det faktisk nemt, jeg kunne trappe nikotinen stille og roligt med og jeg damper ikke længere med nikotin.

Nu er vores politikere ved at lave en lovgivning på området, uden at tage hensyn til de mange som nu er eksrygere takket være deres E-cigaret, hvis den nye lov går igennem, så vil mange eksrygere vende tilbage til almindelige cigaretter.

Med venlig hilsen
Brian Hansen

Hurtig svar Vis hurtig svar