Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Jeg stoppede med at ryge ved et tilfælde

Hejsa,

Jeg var ryger i 25 år. I de fleste af de år, røg jeg 20-25 stk om dagen.
For 4 år siden var vinteren meget kold. Det var ikke så rart, at skulle udenfor for at ryge. Derfor købte jeg en e-cigaret. Den første dag jeg brugte den, røg jeg 3 cigaretter. Siden har jeg ikke røget flere. E-cigaretten var simpelthen nok til at holde mig fra almindelige cigaretter. En måned efter kørte jeg min søster hjem. Jeg gik med ind til en kop kaffe, men jeg glemte min e-cigaret i bilen, så jeg fik en smøg af min søster. Jeg tog ét sug, og slukkede den, og gik ud og hentede min e-cigaret i bilen. Almindelige smøger smager simpelthen hæsligt, når du først er blevet vant til, at damp kan smage så godt.

Det var ikke meningen, at jeg ville holde op med at ryge, men det var utrolig nemt med e-cigaretten.

Forestil jer hvor nemt det må være med e-cigaretter, når man virkelig gerne VIL holde op.

Det gælder blot om at finde et nikotinniveau der kan holde trangen på afstand, og en smag som du synes om. De fleste er natuligt nok gladest for at dampe noget der minder om tobak i starten, men snart så får man øjnene op for alle de lækre aromaer der er på markedet. Når dét er sket, så er det en smal sag at trappe ned på nikotinen hvis man ønsker det.

Hvis I er interesseret i at vide mere, er folk på diverse e-cigaretforummer meget hjælpsomme. Google blot e-cigaret forum. Det er vigtigt, at starte med god vejledning!

Personligt mener jeg, at alle rygere burde gå over til e-cigaretter!

Hurtig svar Vis hurtig svar