Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Tredje dag - uden røg

Tja, ingen craving i dag - MEN monster lyst til at ryge og følelsen af MEGET stort afsavn. Faktisk sværere end abstinenserne. Nå, hoster stadig, men mere overfladisk og næsten ingen slim. Mave fungerer. Sover meget dårligt, er vågen hver, hver anden time, og sveder.
Har bare brug for at slå dette op. Bruger ingen erstatning eller medicin, da mit forbrug er for lille (5 - 7 stk pr døgn). OK, men har været min livsstil (og -kvalitet) i mange, mange år, så ja det gør ondt. Har valgt diverse fora fra (feks e-kvit), da jeg mere bliver fastholdt i mit misbrug - skal hele tiden ind og se: Hvem skriver hvad, bla. Bla. Bla.......det gavner mig ikke. Og hvorfor så dette opslag - og nu er jeg grim og uden filter (mangler min nikotin). Dette site er jo ikke specielt interagerende. Så derfor ok - har ikke brug for: du er sej, jeg hepper på dig.......har kun brug for at holde op med at ryge, før jeg blir syg. Tak - og UNDSKYLD - vil bestemt ikke genere eller fornærme nogen - men response eller ej - der BLIVER læst, så OK

Hurtig svar Vis hurtig svar