Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
2 Sider12>
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Anonym
Anonym

Kastet ud i det

Så er vi i gang. Vi skal være forældre, igen, og denne gang skulle vi gerne være røgfrie begge 2 under graviditeten og efter fødslen. Sidste gang var det kun fruen der stoppede, men denne gang er vi begge besluttet på at stoppe. Vi har røget de sidste cigaretter vi har i hjemmet og nu har jeg selv oprettet en opsparingskonto hvor jeg overfører hvad der svarer til en pakke om dagen, hver uge - så jeg kan følge med i hvor mange penge jeg har "sparet". Dette er klart min motivation.

Jeg har røget i 10 år, og det er første gang jeg stopper. Jeg har nu holdt 48 timer - og det er i skrivende stund at trangen har været værst, og det er nok også derfor jeg skriver dette indlæg. Jeg er pt. på arbejde og der er ingen cigaretter i flere kilometers omkreds, og det er jo en fordel.

Held og lykke til alle jer andre derude.

Anonym
Anonym

Sv: Kastet ud i det

Lige en opdatering - har nu i følge min app været røgfri i 40 dage og sparet 1.548,55Kr og har "sparet" 815 cigaretter.

De eneste bivirkninger jeg har haft var en meget kort lunte i en uge. Jeg tænker ikke på smøger længere og føler de er ude af mit liv. Har ingen problemer med at være i samme rum som mine forældre som er rygere og ryger indendøre.

Hov ja, og så har jeg taget 5kg på - til trods for en sund kost og daglig motion, hvilket jeg synes er imponerende. Så nu skal der skrues yderligere op for motionen.

Anonym
Anonym

Sv: Kastet ud i det

Sådan godt gået.

Anonym
Anonym

Sv: Kastet ud i det

Godt gået. Superinspirerende med dine besparelser. Hvad er det for en app, du bruger?

Anonym
Anonym

Sv: Kastet ud i det

Go for it.. Jeg er på 8. Døgn og har det vildt dårligt. Øv. Åndenød men ikke så meget hoste som jeg havde troet. Nogen der har erfaring med det? Det er bare så fedt med tanken om at man aldrig mere skal ryge..

Hurtig svar Vis hurtig svar
2 Sider12>