Det er mere trangen/vanen med smøgen som tager lang tid. Men selve nikotin-afvæningen mærkes anderledes, da den ikke mærkes som en trang eller lign. Det kan bla være hovedpine, svedeture, svingende humør og i nogle tilfælde dårlig mave....men det skulle gå over efter et par uger.
Jeg ville helst tage en kold tyrker, men jeg måtte hoppe på nikotin-erstatning, for jeg fik for mange bivirkninger...
Det er forskelligt hvad folk foretrækker, alt efter hvor meget man plejer at ryge mm. Men eller så ring til stop-linjen og spørg....
Jeg er på plaster...det tog alle bivirkninger og så trapper man bare ned i styrken efterhånden. Mht smøg-trangen, så er det forskellig hvad folk finder på st have mellem fingrene eller i munden i stedet for...feks tyggegummi. Men smøg-trangen tager faktisk kun max 5 min., hvis det kan trøste lidt😉 Jeg har pt hold i ca halvanden måned. Og det går fint nu og er i gang med nedtrapning. Du skal faktisk bare igennem de første 3 uger...derefter bliver det betydelig nemmere. Go fornøjelse😉