Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
CherryCoke
CherryCoke

Rygestop uden hjælpemidler

Hej alle quittere :)
Jeg har idag sat mig det mål, at jeg én gang for alle vil stoppe med at ryge. Og dette skal gøres uden nikotin erstatninger. Og den bedste måde at gøre det på, er for mig at skrive dagbog (eller det tror jeg da i hvert fald.) Jeg har prøvet flere gange at stoppe, men begynder altid igen. Med denne dagbog (som jeg vil dele med jer herinde) håber jeg på at stoppe for altid, samtidig med at jeg deler mine erfaringer og fremgangsmåder for et rygestop med jer, og forhåbentlig inspirere nogle til at fastholde jeres rygestop.
Motivationen:
Find en motivation til at stoppe. Mine motivationer er, at jeg godt kunne tænke mig at blive gravid, men jeg vil være røgfri inden. Jeg bruger også for mange penge på cigaretter, og dem vil jeg spare.
Desuden har jeg en datter på 6 år, som konstant minder mig om at det ikke er sundt og jeg kan dø af det, og det gør hende ked af det. Kæmpe motivator, skulle jeg mene.
Så de næste par uger vil jeg dele mit rygestop med jer. I håb om at dette vil hjælpe mig og måske også andre. For jeg har prøvet FOR mange gange at stoppe, men det er aldrig rigtig lykkedes. Jeg er altid faldet i igen. Skriv gerne kommentarer og hvis der er nogle der sidder inde med gode råd, så føl jer endelig frie til at dele :)

Guest
Gæst

Sv: Rygestop uden hjælpemidler

Hej CherryCoke

Held og lykke med rygestoppet.
Jeg glæder mig til at dine erfaringer...

Den håbefulde
Den håbefulde

Sv: Rygestop uden hjælpemidler

Hej CherryCoke

Hvordan går det med at skrive dagbog? Jeg vil SÅ gerne høre mere der kan motivere mig til at holde fast i min beslutning om at stoppe.
Glæder mig til at høre mere fra dig ;-)

Hurtig svar Vis hurtig svar