Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Så kom dagen

Så er det i aften, at det er slut med røg. Jeg har lige købt nikotin tyggegummi 2 mg. Da jeg kun ryger 13 cigaretter pr dag. Jeg har prøvet et utal af gange, men uden held. Men jeg er nød til at tænke på mig selv og ikke mindst min søn på 3år. Jeg er spændt på om jeg kan lade være med at blive alt for hidsig.

Jangot
Jangot

Sv: Så kom dagen

Ud fra datoen må første dag være overstået. Håber ikke den har været for slem. Lad være med at tænke for meget over at du prøver at stoppe med at ryge. Jo mere du tænker over det, jo mere lyst har du til at ryge. Når trangen melder sig, så tænk positivt. Tænk på at det er det du vil, tænk over alle de penge du sparer ved ikke at ryge (Når du også har lagt tyggegummiet på hylden). Tænk på din søn, der meget sandsynligt får flere år med sin far. Find noget at gøre i de situationer hvor du plejer at tænde en "vane" smøg. Læs evt. mit indlæg: Vi er ikke alle ens. Måske er der noget der, der kan bruges. Held og lykke. Og husk tro kan flytte bjerge. Så hvis du tror du kan - så kan du.

Guest
Gæst

Sv: Så kom dagen

Og husk, når du stopper, stopper du også passiv rygning for din søn, så det er win/win for både din søn og dig.

Hurtig svar Vis hurtig svar