Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Rygestop med Skrå

Hej.
Så fik jeg lagt smøgerne efter mange forsøg. Denne gang prøvede jeg skrå eller pastiller, som er tobaksblade med forskellige smag. Det tog mig 4 dage med ½ smøg hver dag, inden jeg blev røgfri. Jeg tog så skrå gennem ca. 2 måneder og når jeg faldt i med at ryge en smøg, så undlod jeg at indhallere. Det er jo dejligt med skrå, da jeg kunne tage en imens jeg gik rundt i et indkøbscenter. Skulle ikke udenfor med f.eks. e-cigaret og stå sammen med de andre med "den indbydende stank" af cigaretrøg.... Jeg kunne side foran computeren hjemme og nappe en skrå sammen med en kop kaffe, imens at mine børn rendt rundt og legede. Sikke dog en afslapning og helt imens fik jeg en rigtig fin styrke af nikotin, men blev på kun 4 dage af med røgen og tjæren og lugten af de stinkende smøger.....
Jeg håber meget, at jeg kan inspirerer jer lidt på vejen til røgfriheden. Må sige jeg sidste weekend til en fest nappede et par smøger med vennerne, men tog også et par skrå, da jeg jo ikke vil indhallere røgen længere. På den måde har jeg ingen forbud eller det er forbudt for mig at "puffe" en smøg uden indhallering. Jeg ved ikke hvor lang tid jeg har holdt op med rygning. Det drejer sig mere for min om de næste 5 minutter og dermed forblive røgfri.
God og frisk vind med jeres rygestop derude.......

Hurtig svar Vis hurtig svar