Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Tvivlende ved det gavnlige i ganske ubehagelige og sinds-provokerende billeder på cigaretpakkerne

Det virker næsten som terror på mit sind - Jeg vil gerne stoppe.. jeg prøver .. jeg falder i... og her gang jeg mod inderligt ønske (psykisk betinget) må have en smøg... blver jeg af skræmme-billeder og povokerende billeder af babyer med smøg i mund - sendt hovedkulds ud i stærk bedrøvelse og depressiv sindstilstand. Det er i hvert fald ikke gavnligt for mit helbred Psykisk og fysisk. Det værste er næsten, at jeg deværre føler mig tunget til at betale for at få det Psykisk rigtig skidt.

Når placebo har så stor en effekt som det nu faktisk har. Ja så er der bestemt en lignede modsat-rettet effekt ved at skræmme i forvejen svage sjæle ved at klistre cigaretpakkerne til med disse stærkt sindspåvirkende billeder.
Statistik er jo et ganske brugbart værktøj ... det kunne være spændende vis man via statisik kune kigge på om min påstand faktisk har noget på sig.

Jeg påstår - dise billeder skaber flere syge rygere - både Psykisk og Fysisk !
Disse billeder er med til at skabe flere kræftilfælde hos rygere som egentlig gerne vil stoppe - men som har svært ved det.

Men skidt pyt om der smutter nogle af den grund.. eller hva ?









Hurtig svar Vis hurtig svar