Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Fru Lorentzen
Fru Lorentzen

Vil så gerne stoppe

Var på rygestop hos Easyway, skulle blive glad ikke-ryger. Det virkede så ikke. Ryger stadig. Mindre godt nok og fuld af selvbebrejdelse. Vil ikke dø af det her lort, men kan ikke slippe cigaretten. Har røget i 24 år. Nogle der kender til at ønske at stoppe, men ikke kan finde ud af det? Er ved at blive tosset over at undersøge metoder...

Guest
Gæst

Sv: Vil så gerne stoppe

Jep! Jeg er i gang med rygestop nr 500. Har røget i 31 år, de sidste 4 on/off. Jeg falder i igen og igen, men så hopper jeg bare op på hesten igen. Du må bare tilgive, du falder i og så prøve igen. Jeg brugte nicorette første gang, men det er alt for dyrt og er kun med til at holde trangen ved lige, så hold dig endelig fra det!

lillemor
lillemor

Originalt send af: Fru Lorentzen Go to Quoted Post
Var på rygestop hos Easyway, skulle blive glad ikke-ryger. Det virkede så ikke. Ryger stadig. Mindre godt nok og fuld af selvbebrejdelse. Vil ikke dø af det her lort, men kan ikke slippe cigaretten. Har røget i 24 år. Nogle der kender til at ønske at stoppe, men ikke kan finde ud af det? Er ved at blive tosset over at undersøge metoder...

hejsa.... ja jeg har også prøvet mange gange, og er nu igang igen igen, i håb om at det vil lykkes denne gang, da jeg har en frygtelig hoste, og er mega bange for at skulle få KOL. Lige nu bruger jeg kun plaster og sugetabbeletter.

Guest
Gæst

Jeg er røgfri nu 1 mdr og 9 dage 😊 har røget i 35 år ca 20 stk om dagen. Har prøvet at stoppe 3-4 x før. Jeg er ret sikker på at jeg har knækket koden.... det er ret nemt: for mig er det udelukkende min vilje til ikke at ryge mere!
Ganske simpelt, jeg tror at hvis jeg ikke kan stoppe så er jeg ikke klar til det fordi jeg inderst inde ikke er helt overbevist om hvor farligt det egentlig er....
Så for mit vedkommende hvis man spørger mig, så er hypnose og plastre og piller og e-cigaretter, bøger osv ikke nødvendig hvis jeg virkelig vil..... og nu er der nok nogen der bliver negative, men igen det er hvordan det fungerede for mig 😊jeg har også læst den der bliv røgfri bog og ærligt så overbeviste den mig hat på det tidspunkt jeg læste den 🤷🏽‍♀️

Hurtig svar Vis hurtig svar