Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Mathnis
Mathnis

Hjælp til nyt medlem

Det var det første skridt ... at blive medlem. ;-)
Det er ikke i dag, jeg slutter, men er igang med modningsprocessen.
Jeg er 72 år og har stort set altid røget. Efter min pensionering er antallet af daglige cigaretter steget til mellem 15 og 20 / døgn.
Jeg sidder en del ved computeren, og det er her, det går galt. Jeg må begynde med at lægge cigaretterne så langt væk, at jeg ikke bare lige kan række ud efter dem. Jeg er lidt usikker på, om jeg simpelthen skal tage en kold tyrker eller trappe forbruget ned.
Jeg er modtagelig for gode råd og er også klar over, at det der passer til en ikke nødvendigvis passer til til mig, men jeg vil gerne høre jeres erfaringer. m.v.h. Mathnis

Guest
Gæst

Sv: Hjælp til nyt medlem

Hej, hvis du søger sparring, støtte og hjælp til dit fremtidige rygestop / ønsker at give ligesindede det samme, vil jeg anbefale at du bliver medlem på ekvit.dk - her sker der en passe, med mange indlæg dagligt fra medlemmerne og svar på medlemmernes indlæg. Heudover kan du se, hvor mange cigaretter du sparer din krop for, og hvor mange penge du sparer. Der er også gode råd / videoer fra eksperter, og små skulderklap mv fra ekvit, i starten daglige, senere kun på mærkedage (det forum er meget stille, men det er måske også det du foretrækker, så skal du bare glemme min henvendelse). Uanset hvad, så held og lykke med dit rygestop.

Hurtig svar Vis hurtig svar