Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Smilie
Smilie

Så er der købt nicorette inhalator

Puha jeg synes, det er svært at stoppe med at ryge, selvom jeg rigtig gerne vil stoppe.
Det irritere mig virkelig, at det er så svært.
Tænker alle jer andre også synes, det er svært.
Cigaretten er en ven i stressede situationer, selvom jeg jo godt ved det er en dødbringende ven.

Hvordan har i andre holdt fast i jeres beslutning om at stoppe ?

Guest
Gæst

Sv: Så er der købt nicorette inhalator

Hey! Keep it up! Det er værst lige den første tid. Men det bliver hurtigt meget lettere.
1. Sig til dig selv, at den værste rygetrang kun varer et par minutter. Hos mig føltes det som en bølge, der skyllede over mig, ..og det er det tidspunkt, hvor man leder efter cigaretstumper i skraldespanden - men lad vær. Det går hurtigt over.
2. Se det som en lille fristelse - den kan du sagtens modstå. Og hver gang det lykkes (og det gør det hver gang) - så sig til dig selv, at du er pissesej. Pludselig er der gået et par dage - og så er det værste overstået.
held og lykke :-)
Det er altså ikke så slemt, som man tror! tankerne er næsten det værste.

Guest
Gæst

Sv: Så er der købt nicorette inhalator

Det var svært - prøv laser akupunktur (klinikken Ans) - en behandling, og du er røgfri. Jeg har ikke røget siden jeg var i Ans. Jeg havde også angsten med abstinenser m.m., men det har jeg slet ikke haft. Det har været det letteste for mig at stoppe.

Guest
Gæst

Sv: Så er der købt nicorette inhalator

Åh, hvor vil jeg gerne tro på at det bliver bedre - for lige nu må jeg tilstå - så har de mørke tanker overtaget. Jeg tænker på hvad jeg kan gøre for at frigive flere endorfiner eller hvad de nu hedder, som man får ved smerte. Jeg føler mig svag, dum osv. listen er lang. Jeg er på 5.dagen uden smøger - bruger nicorette inhalator, men synes sgu stadig trangen er enormt overvældende. Jeg kan høre mig selv repetere samtlige undskyldninger for at begynde igen - ja goddav ondt af mig selv - gud hvor føler jeg mig latterlig og hold op hvor vil jeg bare gerne en smøg!

Hurtig svar Vis hurtig svar