Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Piller mod rygestop

Hej

JEg er en ung mand på 43 år og som har røget i godt 25 år , men enkle perioder med selvforsøgt rygestop, som ikke helt er gået efter planen.
Sidst jeg var ved lægen, fik jeg nogle piller som hjælp til at blive røgfri (Zyban).
En af de dage hvor jeg bare stod og tog mig en morgen smøg , på terassen, og lige før jeg fik et hoste anfald som sadvænligt, fik jeg den tossede ide at nu skulle det være slut med at ryge. Kontaktede lægen og fik en tid, så jeg kunne få piller i mod rygning.

Får hentet pillerne mod rygestoppet, men de kommer nu bare til at ligge der og kigge på mig i lidt over en uges tid , til jeg får mig bestem for hvilken dag jeg vil starte op.
I løbet af de næste par dage finder jeg ud af hvilken dag det skal være , og op til at jeg skal starte op på pillerne bliver alt hvad der har med cigaretter langsomt fjernet og glemt væk.

Dagen jeg starter op på pillerne er der ikke nogen synderlig forske på om jeg ryger eller ikke ryger i løbet af dagen, De næste dage frem til totalt rygeforbud trapper jeg åbentbart aotomatisk ned på mine cigaretter i løbet af dagen..
Den 7 dag hvor det hedder 0 cigaretter, var da ikke helt nem at komme igennem , men klarede det dog nogenlunde. Anden dagen uden smøger, bliver jeg rigtigt sat på prøve om jeg osse kan holde mig fra cigaretterne, Er taget i byen og de fleste af vennerne er gået ud for at ryge , og det er her jeg tager chancen og går med.. JEg kan ikke lige frem sige at jeg fik lyst til en smøg.

De sidste ca 5 dage uden røg og cigaretter. Har da ikke været helt nemme at komme igennem, men det går bedre efter hånden som rygetrangen ikke længere er så stor..

Guest
annkellleee

Sv: Piller mod rygestop

Piller mod rygestop - **(Fjernet)** Inden røg jeg 2 pakker om dagen. Der er nu gået 8 dage siden jeg stoppede og de piller hjælper så meget!!! Jeg skal bare ignorere trangen og tankerne men har ingen abstinenser overhovedet!

Hurtig svar Vis hurtig svar