Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Bivirkninger, nedtones generelt

Hejsa..

Har været stoppet siden 9 februar, og jeg må sige det har været hårdt.
Havde ingen anelser omkring de bivirkninger et rygestop kan medføre.

Har besøgt flere steder på nettet for at forberede mig - inkl læst Endeligt Ikke-ryger.. Så mente jeg vidste hvad der var værd at vide.
Snuppede en kold tyrker - og blev overrumplet af symptomer.

Symptomer jeg ikke kunne forestille mig stammede fra mit rygestop.
Kunne godt relaterer hosten med rygning, det med at rense ud igen, men endte hos læge med mistanke om lungebetændelse - lægen lyttede og fandt intet - men sendte mig med ambulance og blå blink på sygehuset - for det måtte da være en blodprop i hjertet.. Jeg havde ondt op i halsen osv.. Han tog heldigvis fejl...

Har nu fundet et sted hvor bivirkningerne rent faktisk beskrives uden omsvøb, ville ønske jeg havde set siden tidligere..

Jeg er også overrasket over at hverken lægen på sygehuset, eller min egen læge ikke vidste bedre omkring rygestop !

Guest
Gæst

Sv: Bivirkninger, nedtones generelt

Besøg evt. http://www.endeligikkeryger.dk/rygestop-bivirkninger/

Guest
annkellleee

Sv: Bivirkninger, nedtones generelt

Piller mod rygestop - **(Fjernet)** Inden røg jeg 2 pakker om dagen. Der er nu gået 8 dage siden jeg stoppede og de piller hjælper så meget!!! Jeg skal bare ignorere trangen og tankerne men har ingen abstinenser overhovedet!

Guest
Gæst

Sv: Bivirkninger, nedtones generelt

Er lige startet med zynap og havde min første 0 dag igår. Det var virkelig hårdt, i dag liges
Jeg tænkte på om nogen ved om man må bruge nicorette samtidig med? Altså suge(Fjernet)tter eller den der spray?

Hurtig svar Vis hurtig svar