Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Region Hovedstadens kommende spørgeskemaundersøgelse ”Hvordan Har Du Det?” i 2025

Kære alle,

Jeg skriver, fordi vi hos Center for Forskning og Forebyggelse hos Region Hovedstaden på nuværende tidspunkt er ved at undersøge opfattelsen og forståelsen af nogle af de spørgsmål, vi gerne vil inkludere i Region Hovedstadens kommende spørgeskemaundersøgelse ”Hvordan Har Du Det?” i 2025. Formålet med undersøgelsen er at belyse, hvordan det går med trivsel, sundhed og sygdom blandt borgerne i kommuner og regioner samt at følge udviklingen over tid. Derudover er sundhedsprofilen et vigtigt planlægningsredskab for kommuners og regionens politik inden for sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering og spiller en væsentlig rolle i regionens rådgivningsforpligtelse over for kommunerne. I denne undersøgelse indgår en række spørgsmål, der omhandler brug af professionel hjælp og rådgivning til rygestop og rygestopkursus. Derfor vil jeg høre, om der er nogle af jer, der netop har gjort brug af professionel rådgivning og hjælp til rygestop og evt. har gennemført rygestopkursus, som kunne have lyst til at deltage i et interview. Interviewet foregår blot over teams og planlægges fuldstændig, så det passer ind i jeres kalender. Interviewet forventes at vare omkring en time. Formålet er altså ikke at undersøge, hvad du svarer, men hvilken oplevelse, du har med at svare på spørgsmålene – så de resultater, vi får fra undersøgelsen, bliver af høj kvalitet og kan bruges til at forbedre kommunale tiltag på området. Der er ingen forkerte svar, og man kan til hver en tid stoppe interviewet.

Skriv gerne til mig på freja.aaholm.hansen01@regionh.dk, hvis du gerne vil høre mere.

På forhånd rigtig god dag og tak for hjælpen!

Hurtig svar Vis hurtig svar