Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Anonym
Anonym

Snart 3 uger

Jubii tiden går alligevel selvom jeg ikke ryger.
Kold tyrker det dur endnu, svømmer, træner og spiser masser af frugt..så godt gang i maven.
Helt sund, men det var også på tide, hosten er aftagende og er betydelig mere frisk om morgenen specielt, har ikke haft hovedpine længe, fedt.
Har dog brug for megen bekræftelse fra mine omgivelser. Så hjælp mig herinde.

Anonym
Anonym

Sv: Snart 3 uger

Flot sådan godt gået. Jeg er selv røgfri på 4 uge men hmm døjer stadig med bivirkninger, håber snart de forsvinder.

mormor

Anonym
Anonym

Sv: Snart 3 uger

Flot & stærkt gået, ville ønske jeg kunne starte med det samme, vil selv prøve og har fået motivation gennem dit indlæg

Anonym
Anonym

Sv: Snart 3 uger

tak det lyder skønt, jeg er også blevet inspireret af andre her..prøv også støttegruppen på facebook, den er mere aktiv, jeg har 4 mdr jubilæum nu, og smidt 6 kg mest fedt, da jeg bruger træningscentret og svømmehallen meget for jeg kan få dopamin på anden måde. læser neuropædagogisk psykologi og det giver bare så meget forklaring og metoder til mit rygestop

Anonym
Anonym

Sv: Snart 3 uger

super flot. Jeg har stop dag i morgen, men må indrømme jeg frygter det. Håber jeg kan være lige så standhaftig som dig og at nogle vil hjælpe mig herind. mne igen rigtig flot og su har inspireret mig især da jeg også har problemer med hovedpine så kan dit fjernes så SKAL jeg også bare kunne.

Hurtig svar Vis hurtig svar