Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Emma
Emma

Er i rygestop.

Kære medstoppere.
Jeg efter mange, mange forsøg gennem årene stoppede for 26 dage siden. Sidste søndag faldt jeg i og midt i mit tilbagefald søgte jeg på nettet efter hjælp og fandt denne side jeg læste hvad i andre havde skrevet de seneste måneder og det var nok til at jeg efter at have røget 3 smøger smed resten i et glas vand og derefter ud. Om mandagen ringede jeg til stoplinien men kom først igennem tirsdag, fik en god snak og søgte så om der skulle være et rygestop hvor jeg bor, jeg talte med en sygeplejerske ved kommunen som var i gang med at lave et stopkursus her i foråret, vi talte længe og det hjalp mig rigtig meget, hun tilbød at tale med mig igen her på tirsdag, hvilket jeg er meget taknemlig for. Jeg har ikke røget siden mit tilbagefald sidste søndag, har godt nok hængt lidt i neglende men har brugt de råd jeg fik dels fra stoplinien og fra denne person fra kommunen. Det som først og fremmest hjalp mig var det i derude havde skrevet, tak for det. Jeg tager én dag ad gangen og tænker ikke for meget frem, prøver at tage den med ro. Synes bare jeg gerne ville skrive et par ord også og naturligvis sige tak for "førstehjælpen" fra jer. K.h. Emma. Gode tanker til jeres rygestop fra mig.

Hurtig svar Vis hurtig svar