Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Jeg har seriøst lyst til at slå ihjel.. ( ikke bogstavligtalt)

Jeg fik min første smøg som 4 årig og røg efterfølgende på mine bedsteforældres smøger når de gik på det lille hus.
Efterfølgende var der et stor misbrug af alle substanser alkohol stoffer....

For præcis 13 dage siden tog jeg beslutningen om at stoppe med at ryge smøger da jeg under mit første rygestop kursus virkelig blev overrasket over hvor meget kulilte jeg havde i mig...

men nu her oplever jeg en ekstremt vrede sorg had ar´gresivitet sorg smerte manipulation .... jeg kun blive ved...

Jeg bruger nikotin tyggegummi dog ikke meget da jeg mener at det er at udsætte problemerne...
Jeg er god til at melde ud når jeg kan mærke min vrede blusse op og så trækker jeg mig og går en tur...

men stadigvæk kan jeg ikke give slip...

Guest
Gæst

Sv: Jeg har seriøst lyst til at slå ihjel.. ( ikke bogstavligtalt)

Har du overvejet at prøve med plaster? Det har hjulpet mig, både fysisk mod abstinenser og psykisk, da jeg vidste at jeg var " dækket ind" hele tiden og derfor ikke havde brug for en smøg.
Jeg har i dag taget mit sidste plaster på, dvs det er 12 uger siden den sidste smøg. Det har selvfølgelig ikke været nemt hele tiden, det tror jeg aldrig det vil være, men det har bestemt hjulpet mig meget, at bruge plaster.
Nu er jeg så spændt på i morgen og fremtiden, når jeg ikke længere har mit "trygge" plaster på. Man har jo ikke lyst til at blive ked og sur.
Held og lykke.

Hurtig svar Vis hurtig svar