Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
HRH
HRH

Stop fra i morgen.

Nu skal det være, har røget siden jeg var 15 med en pause da jeg var gravid første gang. Jeg ryger ca 20 røde Prince om dagen, har dog nedtrappe de sidste 2 dage, men da jeg er 52 synes jeg det er på tide jeg stopper, både for mit helbred skyld og den økonomiske side.
Der er en del der ryger omkring mig men glæder mig til at mit barnebarn ikke synes jeg lugter af røg, min datter og svigersøn er IKKE ryger.
Glæder mig til at mit helbred bliver meget bedre og jeg sparer mange penge, så alt ialt er det kun en stor gevinst at stoppe, skal bare lige holde
den s... afhængig i skak :-)

Guest
Gæst

Sv: Stop fra i morgen.

Tillykke med din beslutning, og held og lykke. Nogen siger, at de første 14 dage er der fysiske abstinenser, herefter "sidder de mellem ørerne". Hvor længe de så gør det, er nok individuelt. For mit vedkommende går det først den rette vej efter godt fire måneder. Du skal derfor ikke blive overrasket, men derimod betragte det som helt normalt, og holde ud for enhver pris.

Guest
Gæst

Sv: Stop fra i morgen.

Tusind tak, jeg vil kæmpe med næb og klør for at holde det resten af mit liv :-)

Hurtig svar Vis hurtig svar