Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Abstinenser igen

Har været røgfri 2 mdr men det er 2 dag nu uden nikotin tyggegummi og har det mega skidt med abstinenser 😣😣
Kan næsten ikke holde det ud mere

Kirdi
Kirdi

Sv: Abstinenser igen

Det er ellers flot at være røgfri i 2 mdr. trods tyggegummi. Hold ud, 2 mdr er gået godt. Spis en gulerod eller noget andet sundt og lækkert når du får abstisender. Hm..Jeg har først stopdag i morgen, men har snart prøvet det rigtig mange gange, så nu håber jeg at det bliver nemmere.

Guest
Gæst

Sv: Abstinenser igen

Jeg er efter 9 år på nicotintyggegummi holdt i forgårs kl. 1630. Jeg ved ikke hvorfor, at det lige blev der - men jeg brugte så mange penge på tyggegummi og var dybt afhængig - og brugte alt for mange. Så i mandags stoppede jeg. I går var hidsig at komme igennem; Jeg var rastløs, lettere irritabel og savnede suset fra tyggegummiet. I går eftermiddags købte jeg 10 forskellige pakker Stimorol - og her til morgen har jeg det bedre. Jeg husker ikke så godt - mærkeligt - men jeg er ikke så irritabel. Jeg har heller ikke det store sug i maven - men jeg er sådan lidt vat-agtig i hovedet.... Hold ud - kan jeg sige! Spis en masse tyggegummi, og gå en tur, når du bliver trist/irritabel - Det hjælper rigtigt meget at komme ud. 72 timer med abstinenser - og så skulle det gerne lette.....

Guest
Gæst

Sv: Abstinenser igen

Da jeg stoppede brugte jeg nikotin spray rigtig meget. Jeg syntes det var meget godt fordi den gav et ret kraftigt riv som mindede (i hvert fald lidt) om cigaretterne.

Jeg syntes de sprays var ok nemme at trappe ned i brug fra - men jeg røg så også kun ca 15 cigaretter om dagen inden jeg stoppede.

De er dog ligesom tyggegummiet ret dyre. Man kan dog gøre det lidt billigere ved at købe dem online. Jeg købte mine sprays her https://mecindo.dk/ hvor jeg fik en dobbbeltpakke for 280 kr i stedet for 400 kr nede i superbrugsen.

Jeg håber du kommer af med dine abstinenser. Hvis de bliver for meget så gå dog for guds skyld tilbage til et rygestop produkt i stedet for at falde i med cigaretterne.

Hurtig svar Vis hurtig svar