Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Rygestop-talk...

Kunne godt tænke mig, af læse/kommunikere med andre nye rygestoppere. Jeg er på min 101.dag. Jeg har gået til rygestop-kursusset, som bliver tilbudt af kommunen, hvilket for mig har været fedt. Min første uge var super hård.At komme i et forum, hvor man mødtes med fremmede menneskesker i samme i situation, og man ku komme ud med feks; " arrrgj!!!jeg er lige ved at ekslodere eller har props med søvnploblemer ect. Og man fik vejledning i nikotin erstatning og tips til at tankeafledninger mm. Jeg startede med inhalator og e-cigret, men er nu på plaster og lidt tyggegummi, hvilket funger for mig og nu kører det meget bedre. Men at snakke med andre pepper også lidt op på motivationen...som stadig er her, men kan komme i tvivl i forbindelse med heftige abstinenser...men de er bare mindre, når ambitionen er stor og man har nogle værktøjer.
Møderne har været hver uge, men nu er der 14 dage til næste uge, så måske får man behov for at "komme ud" med noget, og ku forestille mig at der sikkert er andre der har samme behov...så derfor skriver jeg herinde.
Andre?

Guest
Gæst

Sv: Rygestop-talk...

Rettelse: min 10.dag!

Hurtig svar Vis hurtig svar