Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Stop1
Stop1

Nikotintrang

HEj. Jeg skal stoppe med at ryge, hvad er folks erfaring med hvor mange dage det tager før nikotin trangen aftager. Med ben,Ig hilsen Anne-Marie

Guest
Gæst

Sv: Nikotintrang

Det er mere trangen/vanen med smøgen som tager lang tid. Men selve nikotin-afvæningen mærkes anderledes, da den ikke mærkes som en trang eller lign. Det kan bla være hovedpine, svedeture, svingende humør og i nogle tilfælde dårlig mave....men det skulle gå over efter et par uger.
Jeg ville helst tage en kold tyrker, men jeg måtte hoppe på nikotin-erstatning, for jeg fik for mange bivirkninger...
Det er forskelligt hvad folk foretrækker, alt efter hvor meget man plejer at ryge mm. Men eller så ring til stop-linjen og spørg....
Jeg er på plaster...det tog alle bivirkninger og så trapper man bare ned i styrken efterhånden. Mht smøg-trangen, så er det forskellig hvad folk finder på st have mellem fingrene eller i munden i stedet for...feks tyggegummi. Men smøg-trangen tager faktisk kun max 5 min., hvis det kan trøste lidt😉 Jeg har pt hold i ca halvanden måned. Og det går fint nu og er i gang med nedtrapning. Du skal faktisk bare igennem de første 3 uger...derefter bliver det betydelig nemmere. Go fornøjelse😉

Farmortil7
Farmortil7

Sv: Nikotintrang

Læs min beretning om rygestop det koster kun 470 Kr og vare over 5 uger du må ikke bruge andre ting put ikke nigotin i munden det går ud over dig selv og du bliver afhængig noget skrammel farmor

Guest
Gæst

Sv: Nikotintrang

Det tog i sin tid vel 3 måneder at blive vant til at ryge og kunne nyde det. For mig tog det osse tre måneder at vænne mig helt af med tobakken og kunne nyde det.

Hurtig svar Vis hurtig svar