Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Ryger
Ryger

selvpræmieringsidiotimetoden

Sådan en gang bavl... har i også prøvet selvpræmieringsidiotimetoden!!!!
Du r igang med nye projekter i dit liv , ting der r meget vigtige for dig som f. Eks ny job søgning , eksamen, ønsker om forandringer i dit liv... det ka være hvadsomhelst, MEN D R 100!! Jeg falder for den hver gang!!!! Og her kommer den så!! selvpræmieringsidiotimetoden!!
Hvis jeg får det nye ønskejob, goe karakterer t eksamen, hvis vi får ok fra bank osv til at købe det nye hus OSV OSV OSV JA SÅ R DET 100 % sikkert, SÅ HOLDER JEG OP MED AT RYGE ... det er dog imponerende så mange gange man ka tá røven på sig selv i løbet af et liv.
Har tænkt en del over d her på d sidste... så kommer den igen... den eneste du tager røven på ... er LILLE DIG .. fjols!
Skulle bare lige ud med det .. tak for lån a jeres øre

Guest
Gæst

Sv: selvpræmieringsidiotimetoden

Kendte det godt :-) Jeg brugte også smøger som pauser, som belønning, og "jeg skal bare lige...men så.."! Det er nok ret almindeligt. Men det kan altså godt lykkes. Jeg røg i 100 år (sådan føles det nu..men det var ca. 37 år...) og så stoppede jeg bare. Det var ikke så slemt, som jeg troede. Det værste var næsten at træffe beslutningen...
Så går du med de tanker - så gør det! Og hold fast. Det er altså ikke så frygteligt.

Hurtig svar Vis hurtig svar