Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Segalt
Segalt

Rygestop uden lyst!

Hej
Jeg skal stoppe med at ryge... Sagen er den, at jeg står foran en stor og kompliceret operation og er derfor af lægen blevet bedt om at stoppe med at ryge. Normalt skal man stoppe 6 uger inden operation, men fordi jeg risikerer varige mén, hvis ikke jeg bliver opereret snart, så ser de bort fra de 6 uger og tiden er kortet ned til 14 dage. Mit problem er, at jeg kan såmænd godt se det fornuftige i, at man stopper, men jeg har overhovedet ikke lysten til at stoppe og bliver sur og lidt arrig over, at blive dikteret til, at stoppe.
Jeg røg min sidste cigaret i tirsdags og jeg er ved at gå til i arrigskab og surhed fordi jeg ikke har lyst til at stoppe. Mit problem er, at jeg er låst til seng/sofa, så jeg kan ikke bare gå en tur eller lave noget andet for at aflede tankerne. Jeg kan bare ligge her og blive mere og mere sur. Argh!
What to do!

Guest
Gæst

Sv: Rygestop uden lyst!

Hej med dig. Jeg håber du får et langt og lykkeligt liv uden smøger efter din operation. Jeg kan anbefale dig at tage til klinikken ans. Søg klinikkenans.dk jeg fik behandling på klinikken for 10 uger siden og jeg har det rigtig fint med mit rygestop. (Fik også et vink mht helbredet.) Det er vel også ok at mangle smøgerne de har jo været en del af ens liv i mange år. Jeg tror på at trangen med tiden forsvinder. Jeg har bestemt mig for at det SKAL være slut.

Hurtig svar Vis hurtig svar