Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Stop med rygning

Hvordan kan jeg stoppe med og købe cigaretter, men vil stoppe med og ryge..

Anitaelisabet
Anitaelisabet

Sv: Stop med rygning

Hej gæst
Jeg er lige startet med rygestop, og er på 3 dag.
Jeg er tilmeldt rygestop via kommunen, og jeg har røget 30 cigaretter plus e cigaretter konstant.
Cigaretter har jeg røget i 45.
Jeg mistede sidste år min sidste år til kol, og her i foråret min far også til kol.
De blev ikke ret gamle, og det har fået mig til at tænke på at jeg var nødt til at prøve at stoppe.
Jeg har en pakke cigaretter her hjemme for jeg ved det for mig kan blive nødvendigt at tage en halv cigaret hvis der sker et eller andet, og i aftes faldt jeg i og røg en halv.
Jeg blev ikke sur på mig selv over dette, og var i situationen glad for jeg havde dem.
Jeg bruger plaster, inhalator og spray, og det tror jeg er rigtig godt her i starten.
Min rygestop vejleder er bag mig hele tiden, og jeg kan ringe ligeså snart alt er svært.
Jeg håber det lykkedes for mig også selv om jeg måske falder i nogle gange ligesom i aftes.
Mit allerbedste råd til dig er at komme på rygestop og måske som jeg have en pakke cigaretter liggende.
Jeg ved ikke hvor meget og hvor længe du har røget men ved fra mine egne børn som også var rygere at de syntes det var svært de første 3 uger.
Du er velkommen til at følges med mig gennem det meget svære forløb.
Pøj pøj med det.
Hilsen Anita

Hurtig svar Vis hurtig svar