Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Mereteshl
Mereteshl

Arbejdet kalder....

Som mange andre arbejdspladser er mit sted også blevet røgfri. Vi har fået en tidsfrist der hedder 1. Juni, så nu er det jo "bare" at stoppe! Jeg kan overhovedet heller ikke finde motivationen til det, da det jo ikke er mig der vil stoppe😥 Omvendt ved jeg jo godt, at det er fyrings grundlag hvis jeg ikke gør🙈. Jeg orker bare ikke smide en masse penge efter nicotinell, akupunktur, piller eller andet. Her synes jeg jo godt at arbejdsstedet kan betale de udgifter, da det jo er dem der vil have jeg stopper! Men igen....det ved jeg jo godt ikke kommer til at ske....jeg betaler jo gladeligt for mine smøger🙄 jeg synes det er et helvede... Også fordi på min arbejdsplads er jeg inde hos rigtig mange rygere😥
Er total lost, og tak fordi du læste med

Guest
Gæst

Sv: Arbejdet kalder....

Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med, men indenfor det kommunale kan du godt få betalt dit rygestop + remedier.. og ellers kan du kontakte din bopælskommune, de hjælper også gerne!
At din arbejdsplads bliver røgfri betyder jo ikke at du behøver at stoppe med at ryge, men at du ikke må ryge i arbejdstiden.. måske du skulle starte der. Min erfaring siger mig, at når du ikke må ryge, så tænker du ikke så meget over det - det er først når muligheden byder sig.. måske det ikke bliver så svært at holde med at ryge i arbejdstiden som du umiddelbart tror :)
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke!
Vh. Lone

Hurtig svar Vis hurtig svar