Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

Svimmelhed efter rygestop

Jeg stoppede den 13. Februar - men jeg er stadig svimmel efter jeg stoppede, er der andre der har det/ har haft det sådan? Hvor længe tog det før det gik væk ? Håber virkelig snart det går væk. For det er vildt ubehageligt.

Guest
Gæst

Sv: Svimmelhed efter rygestop

Ja, jeg kender godt til svimmelheden. Jeg har været ikke-ryger i 14 dage efter 35 års nikotin-slave. Det går egentlig godt med at holde mig røgfri, men det er svært at føle glæde, succes og lign, når jeg konfronteres med svimmelhed. Nogle enkelte dage har svimmelheden fyldt hele min hverdag, således jeg ikke har kunnet/turdet lave noget udover sidde i sofa, hvile og lign. De fleste dage er svimmelheden kommet on/off og i en grad hvor jeg stadig kan være aktiv, og opretholde “normal” hverdag.
Idag har været slem med svimmelheden - og selvom nikotinafvænning, blodtryk og iltoptagelse og lign tager tid, så håber jeg at slippe for svimmelheden snart.
Vh en rundtosset ikke-ryger...

Guest
Gæst

Sv: Svimmelhed efter rygestop

Er like fyldt 60 år, og ville fejre det med et rygestop. Har røget 15-20 cigaretter om dagen det meste af livet.

Nu har jeg efter stoppet været svimmel i en måned. Jeg kan ikke nyde livet udendørs, og har for 1 uge siden snuppet en cigaret. Det blev jeg så rigtig syg af, fik koldsved og fornemmelse for opkast. Så jeg ryger ikke, men døjer med konstant svimmelhed. Er sengeliggende meget mere end vanligt. Sover dårligt efter rygestop.

Hurtig svar Vis hurtig svar