Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Guest
Gæst

6 dage.

6 dage og et par timer + det løse eller 154 timer fortæller min rygestop-app mig.

Det er ikke første gang jeg har prøvet til.. Seneste gang for ca. en måneds tid siden det holdte dog ikke mere end et par dage, før man vel egentlig bare lige kunne tage en enkelt, som blev til en enkelt hver aften når min datter var blevet lagt i seng, som blev til bare lige en enkelt morgensmøg... Formiddagssmøg, efter mad smøg, fordi jeg har lyst smøg, til vanesmøgen og på den igen!

Men denne gang... Denne gang er det at det lykkedes, altså 'mine' smøger er ligesom pludselig med ét blevet ulovlige, og min SU siger at det er vigtigere at få mad på bordet end smøger. Men lige i det her eksakte sekund er jeg SÅ rygetrængene at jeg slet ikke kan være i det. Og så meget vanemenneske at det af flere omgange er lykkedes at sidde og rode efter mine smøger ved siden af mig eller gå ud på min altan og stå og kigge efter dem. Det bliver bedre og i morgen er det en hel uge det er lykkedes og i morgen - ja i morgen, der er trængen forhåbentlig endnu mindre.

Men denne gang lykkedes det, jeg tror på det - altså med undtagelse af at jeg virkelig gerne vil have en smøg lige nu og her - så tror jeg på det!

I morgen bliver bedre!


Hurtig svar Vis hurtig svar