Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Kom med spørgsmål, svar eller gode erfaringer

Til forum forside Nyt emne
Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Anonym
Anonym

Leg du har fået en grim influenza

Jeg besluttede at stoppe efter mere end 30 år. Har nu været røgfri i snart 9 måneder og savner det slet slet ikke :-)
Mit trick var at jeg valgte fra starten at se det som om jeg havde fået en rigtig grim influenza med tilbagevendende ubehag ( abstinenser ).
Hver gang der var trang/ rastløshed/ humørsvingninger osv gav det en accept og fortalte mig selv at det som alle andre influenzaer blev bedre med tiden. OG det gjorde det hurtigt . MIn egen metode og kan varmt anbefales. Det er SÅÅÅÅ DEJLIGT ikke at være fanget af det giftige skidt :-)

Anonym
Anonym

Sv: Leg du har fået en grim influenza

god idé, den vil jeg tage til mig! Jeg holder op med at ryge på fredag.

Guest
Gæst

Sv: Leg du har fået en grim influenza

Tak for tricket. Det har også hjulpet mig. Det hjælper når man bare ved at det snart går over. Har nu været røgfri i 14 dage.

CherryCoke
CherryCoke

Sv: Leg du har fået en grim influenza

Lyder som et godt råd. Jeg har ikke så tit influenza, så jeg kan ikke huske hvordan det føles.
Men jeg har valgt metoden at overbevise mig selv om at jeg er en af dem der ikke får det fysisk dårligt, men at det hele er psykisk. Den metode har hjulpet mig i andre situationer, og jeg er overbevist om at den også vil hjælpe her. Kald mig bare naiv, men jeg tror på, at man kan styre sin hjerne en smule, hvis man bare overbeviser sig selv om at sådan her bliver det :) Og stort tillykke med rygestoppet. Glæder mig til at blive røgfri også :D

Hurtig svar Vis hurtig svar