Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Skriv indlæg

Til forum forside
Svar

Indlæg:
Stopforum forbeholder sig ret til at fjerne, redigere eller censurere indlæg, ord og sætninger på Stopforum.
Læs regler og betingelser for Stopforum.

Skriv JA nedenfor for at acceptere:
  Gem Cancel

Sidste indlæg i tråden:

Sidste 10 Indlæg (Med det nyeste først)
Gæst Skrevet: 22. december 2021 14:48:31(UTC)
 
dengang gjorde du det for din datters skyld og det flot gjort nu har du muligheden for at gøre det for dit helbreds skyld hvilket også er vigtigt for din datter så hun ikke skal undvære dig i en tidlig alder :-)
Gæst Skrevet: 14. oktober 2021 10:29:35(UTC)
 
Nitten nok
24timer Skrevet: 22. januar 2020 23:06:31(UTC)
 
Jeg har røget cigaretter i 8 år.

Sidst jeg stoppede med at ryge var jeg gravid med min datter og det var så nemt og kom nærmest naturligt til mig. Jeg holdte mig i 9 mdr helt røgfri.
Da jeg så føder og kommer hjem fra hospitalet beslutter jeg mig for og ryge en enkel cigaret fordi jeg har savnet det og havde muligheden for det.

Det næste jeg ved er at jeg ryger igen Kald mig dum fordi det var jeg. Røg dog kun 2-3 smøger om ugen pga amningen holdte mig tilbage fra daglig rygning.

Da jeg ikke ammede længere efter 10 mdr blev jeg fast ryger igen og helt idiotisk røg jeg præcis som førhen altså 4-6 smøger om dagen.

Og fordi jeg skal opereres i næste uge og min læge tror jeg har været røgfri i 6 uger før operationen men i virkligheden har jeg været røgfri i 3 dage.

Der er risiko for betændelse, dårlig sårheling, og alt muligt andet hvis jeg ryger før og efter min operation.

Jeg er 24 år gammel burde stoppe nu mens jeg ung så jeg kan redde min krop og hud. Men mine abstinenser er FORDÆRDELIGE. Jeg har ikke rørt en cigaret i 3 dage men tænker på det hele tiden det fylder alt i min dag psykisk og fysisk. Jeg forstår det slet ikke troede ikke det ville være så svært fordi jeg stoppede uden problemer da jeg fandt ud af jeg var gravid. Hvorfor er det så slemt denne gang?