Tilbage til Stoplinien

logo Stopforum

Notifikation

Icon
Error

Skriv indlæg

Til forum forside
Svar

Indlæg:
Stopforum forbeholder sig ret til at fjerne, redigere eller censurere indlæg, ord og sætninger på Stopforum.
Læs regler og betingelser for Stopforum.

Skriv JA nedenfor for at acceptere:
  Gem Cancel

Sidste indlæg i tråden:

Sidste 10 Indlæg (Med det nyeste først)
snusbruger31 Skrevet: 20. januar 2023 10:08:28(UTC)
 
Hej
Kan anbefale at nedtrappe fremfor at holde en kold tyrker, det lykkes for mig.
Det kan også være en god ide at læse artikler omkring hvor skadeligt snus er og udsætte sig selv for en skræmme kampagne.
https://snusstop.dk/2022...snus-skader-dit-helbred/
Som eksempel artikler som overstående.
Hvorfor fylde sin krop med det ****.

Gæst Skrevet: 20. december 2022 10:29:48(UTC)
 
Hej,

Det er hårdt for rigtig mange at stoppe og mange der vil stoppe med at ryge har brugt snus som et alternativ, men sommetider er alternativet lige så slemt. Jeg er personligt begyndt på nikotinfri snus som ikke indeholder tobak eller nikotin, det hjælper lidt på det og kan købes på(Fjernet) eller (Fjernet) ***Direkte henvisning til kommercielt indhold/produkt vil desværre blive slettet
admin Skrevet: 18. januar 2021 13:21:09(UTC)
 
Direkte henvisning til kommercielt indhold/produkt vil desværre blive slettet
Gæst Skrevet: 25. november 2020 09:01:42(UTC)
 
"(Fjernet)"
En sund snus uden nicotin eller tobak.
Kun vitaminer og koffein... godt for folk der træner.
Gæst Skrevet: 2. oktober 2020 22:40:22(UTC)
 
Hejsa.
Det eneste “geniale” jeg kan komme på er at forskrække dig til at stoppe og holde ved.
Det vil jeg gøre ved at fortælle dig at jeg “er dig” bare 44 år gammel. Jeg har stoppet og startet igen så mange gange at jeg ikke har tal på det.
Jeg er SÅ træt af det!!! Og syntes det bare bliver svære og svære jo længere der går. Åh! hvor ville jeg ønske at jeg havde taget mig selv i nakkehårene da jeg var 22 år og så fandeme bare holdt ved!!
Jeg håber virkelig at det lykkes for dig, så du ikke sidder om 22 år og er mig.
Nu har jeg heldigvis (igen) været røgfri siden uge 29 og håber virkelig at jeg kan holde det.
Jeg hepper på dig!
Gæst Skrevet: 13. august 2020 20:10:45(UTC)
 
Jeg downloadede appen “Slutta” i går som er en “ryge”stops-app til snus. Den er dog norsk, men er ret god.
Jeg har lige fået besked om at jeg har klaret de første 24 timer.
Jeg ønsker også dig held og lykke!
Gæst Skrevet: 13. august 2020 13:08:03(UTC)
 
Hej. Jeg har ikke nogle genial hemmelighed eller et magisk trick til at stoppe, men jeg ville bare svare dig, og skrive, at du ikke er alene. Samme historie her med smøger og snus til at stoppe med at ryge, hvilket resulterede i afhængighed af snus.
Jeg har været stoppet med snus en gang og det holde i 2 måneder, så faldt jeg i igen.
Held og lykke ven!
Marengs1234 Skrevet: 8. august 2020 00:23:12(UTC)
 
Hej alle sammen,

Jeg er 22 og har røget siden jeg var 14, med en masse større pauser.

Jeg har besluttet mig for at stoppe med at ryge mange gange, hvilket resulterede i at jeg begyndte at snuse, hvilket bare gjorde det nemmere for mig at få nikotin.
Jeg stoppede med at snuse/ryge her for et halvt pr siden, men faldt i igen for en måned siden.

Jeg synes det er fuldstændig uoverskueligt at skulle stoppe. Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre, og uanset hvad jeg gør ender jeg bare med at starte igen.

Er der nogen der har haft det sådan her? Som fandt ud af en eller anden hemmelig genial måde at stoppe på, som bare virker?